USLOVI KORIŠTENJA DOSTAVNE USLUGE KORPA INSTANT
1. Uvod
Dobrodošli na Korpa Instant. Korištenjem naših usluga dostave prihvatate i slažete se s ovim Uslovima korištenja. Molimo vas da ih pažljivo pročitate prije korištenja naših usluga.
2. Pojmovi
- Usluga: Usluga koju davalac Korpa instant usluga obavlja na osnovu zahtjeva korisnika, a podrazumijeva preuzimanje pošiljke na adresi pošiljaoca, i direktan prenos i uručenje na adresi primaoca.
- Korisnik: Pravna ili fizička osoba koja koristi Korpa Instant uslugu za slanje pošiljke, paketa ili dokumenata.
- Primalac: Fizičko ili pravno lice kojem je paket ili dokument namijenjen i koji vrši preuzimanje pošiljke.
- Dostavljač/kurir: Ovlašteno lice odgovorno za preuzimanje i dostavu pošiljke, paketa ili dokumenata.
- Cjenovnik: Popis cijena prema kojem Korpa Instant naplaćuje svoje usluge.
3. Registracija i korisnički račun
- 3.1. Registracija: Da biste koristili Korpa Instant uslugu potrebno je da se registrujete i napravite korisnički račun.
- 3.2. Odgovornost za račun: Korisnik je odgovorani za sigurnost svojih pristupnih podataka.
4. Uslovi korištenja usluge
- 4.1. Zahtjevi za slanje: Korisnik je dužan pružiti detaljne i tačne informacije o pošiljci, paketu ili dokumentu koji šaljem putem Korpa Instant aplikacije.
- 4.2. Pakovanje: Korisnik je obavezan da paket ili dokument zapakuje tako da štiti njegov sadržaj, u suprotnom snosi odgovornost za sadržaj koji nije adekvatno upakovan.
- 4.3. Zabranjeni sadržaji: eksplozivne i lako zapaljive materije, predmete čiji je prenos zabranjen posebnim zakonskim aktima, osjetljive uređaje, zarazne materije, opojne droge, novac.
5. Ugovor o pristupanju
- 5.1. Korpa Instant pruža kurirske usluge na osnovu licence izdate od strane Agencije za poštanski saobraćaj BIH.
- 5.2. Ugovor o pristupanju u pravilu nije u pisanom obliku.
- 5.3. Ugovor o pristupanju smatra se zaključen kada Korpa Instant dostavljač preuzme pošiljku.
- 5.4. Korpa Instant može sa određenim korisnicima potpisati ugovor kojim se definišu uslovi, način i postupak pružanja usluga kao i način plaćanja.
6. Naknade i plaćanje
- 6.1. Poštarina: Poštarina za izvršenje kurirskih usluga je cijena koju plaća korisnik a utvrđena je cjenovnikom usluga Korpa Instant.
- 6.2. Plaćanje: Poštarina za prenos pošiljki, paketa ili dokumenata može se naplatiti gotovinski ili kartično putem aplikacije.
- 6.3. Povrat pošiljke: Ako se pošiljka vraća korisniku zbog nemogućnosti uručenja primaocu, korisnik je dužan platiti povratnu cijenu poštarine prema Korpa Instant cjenovniku.
7. Praćenje pošiljki
- 7.1. Korpa Instant pruža primaocu mogućnost praćenja isporuke pošiljke u realnom vremenu putem Korpa Instant aplikacije.
- 7.2. Tracking link primaocu stiže putem SMS poruke i sadrži sve potrebne informacije o sadržaju pošiljke i dostavljaču.
8. Preuzimanje i dostava
- 8.1. Preuzimanje: Dostavljač/kurir preuzima pošiljku na adresi korisnika.
- 8.2. Vrijeme preuzimanja pošiljke: instant preuzimanje i dostava, i dostava i preuzimanje pošiljke u dogovoreno vrijeme (označeno preko aplikacije).
- 8.3. Dostava: Pošiljka se dostavlja na dogovorenu lokaciju.
- 8.4. Kašnjenja: Korpa Instant nije odgovorna za kašnjenja koja su rezultat vanjskih faktora.
9. Odgovornost i osiguranje
- 9.1. Korpa Instant je odgovorna samo u slučaju dokazane nemarnosti od strane Korpa Instant dostavljača, tj. u slučaju kada nije obavio dogovorenu uslugu ili je nije obavio u cjelosti.
- 9.2. Korisnik je odgovoran u slučaju da ne podnese reklamaciju u za to predviđenom roku, u slučaju da se radi o pošiljci čiji je sadržaj zabranjeno slati, te u slučaju da se radi o šteti koja je uzrokovana neadekvatnim pakovanjem od strane korisnika.
- 9.3. Ograničenje odgovornosti: Maksimalna odgovornost ograničena je na stvarnu vrijednost paketa.
- 9.4. Osiguranje: Korisnik može osigurati slanje vrijednih pošiljki, paketa ili dokumenata.
10. Reklamacije i povrat sredstava
- 10.1. Ako korisnik smatra da pošiljka nije uručena primaocu ili je uručena sa zakašnjenjem odnosno da dogovorena usluga nije u cjelosti obavljena može podnijeti prigovor u roku od 10 (deset) dana.
- 10.2. Proces reklamacije: Reklamacije se podnose pisanim putem na mail [email protected].
- 10.3. Povrat sredstava: Ako je reklamacija opravdana, povrat će biti izvršen u roku od 10 radnih dana.
- 10.4. Reklamaciju radi oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke primalac mora podnijeti odmah pri uručenju pošiljke uz dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja nije nastalo nakon uručenja pošiljke.
11. Privatnost i zaštita podataka
- 11.1. Prikupljanje podataka: Lični podaci se obrađuju prema Politici privatnosti.
- 11.2. Upotreba podataka: Korpa Instant ne dijeli podatke s trećim stranama bez pristanka.
12. Izmjene uslova
- 12.1. Pravo na izmjene: Korpa Instant zadržava pravo na izmjenu Općih uslova.
- 12.2. Prihvatanje izmjena: Nastavak korištenja Korpa Instant usluge znači i prihvatanje novih uslova.
13. Raskid ugovora
- 13.1. Korisnik može prestati koristiti Korpa Instant uslugu u bilo kojem trenutku.
- 13.2. Korpa Instant može suspendovati račun u slučaju kršenja Uslova.
14. Mjerodavno pravo i nadležnost
- 14.1. Ovi uslovi stupaju na snagu od dana dobivanja saglasnosti Agencije za poštanski saobraćaj BIH.
- 14.2. Korisnik i Korpa Instant će svaki spor koji proizađe iz obavljanja kurirskih usluga pokušati riješiti mirnim putem. U slučaju nemogućnosti mirnog rješavanja spora, svi sporovi koji nastanu iz ili u vezi sa obavljanjem kurirskih usluga, konačno će biti riješeni pred nadležnim sudom u Sarajevu.
15. Dodatne odredbe
- 15.1. Komunikacija: Obavještenja se šalju putem e-maila ili Korpa Instant platforme.
16. Kontakt informacije
Za sva pitanja kontaktirajte nas putem:
- E-mail: [email protected]
- Telefon: 033 788 001